Historie společnosti





Dlouhodobá tradice značky FRAMESI
Společnost Framesi byla založena před více jak 72 lety a za tu dobu se z ní stala jedna z nejúspěšnějších kosmetických společností nejen v Itálii, ale také v Evropě či USA. Byla založena již v roce 1945 a od tohoto milníku nepřetržitě vyvíjí inovativní produkty a služby, které nastartovaly tvořivost kadeřníků po celém světě.



  FRAMESI ITALIAN HAIR CREATIVITY SINCE 1945  MILNÍKY SPOLEČNOSTI FRAMESI
     
    1945
Díky myšlence Roberta Franchina a jeho přátel Messa a Sironiho (Fra-Me-Si), byla založena společnost, která vyráběla nejprve pudry a vlasové vosky.
     
    1950
Roberto Franchina řídil společnost na vlastní pěst a uvedl na trh první kosmetické produkty, jakými byly kolínské vody a parfémy. Za zmínku stojí výroba první barvy na vlasy vyrobené v Itálii, jenž se staly rázem pýchou a radostí společnosti.
     
    1960
Framesi rozšířila svůj obor podnikání do profesionální kadeřnické sféry. Začala organizovat školící akce a na nich učit nové kadeřníky. Tím jim zvyšovala jejich odbornost a uplatnění a nenásilně určovala směr značky Framesi.
     
    1963
Společnost Framesi opustila původní sídlo a přestěhovala se do Via Davanzati (historická část Milána). Produkce nadále rostla a zakladetel Robert Franchina začal pomalu budovat prodejní síť po celé Itálii.
     
    1968
V tomto roce se společnost Framesi poprvé podílela na milánském veletrhu, jenž byla v té době prestižní a mezinárodně uznávaná přehlídka kosmetiky, módy a trendů.
     
    1973
Společnost Framesi v tomto roce rozšířila svojí distribuční síť a našla zalíbení v Kanadě. Poprvé tak započala mezinárodní distribuci.
     
    1975
Objednávky rostly, takže bylo zapotřebí zvýšit také produkci. Stávající prostory to neumožňovaly. Framesi se tak stěhovalo do nové moderní centrály Paderno Dugnano, kde vznikla také nová produktová laboratoř. Začala také distribuce produktů do USA.
     
    1979
Se zrodil Italian Style by Framesi. Institucionální stylistická skupina prezentovala do světa koncept výzkumů a testů. Tímto počinem začaly vznikat kreativní a extravagantní účesy, jenž byly zahrnuty do módních kolekcí. V témže roce společnost Framesi posunula komereční hranice a uzavřela s Tureckem první distribuční licenci.
     
    1980
Představena první kolekce v italském stylu, na mezinárodní výstavě Cosmoprof. Byl to první velký "brandový" počin v rozvoji společnosti, který nastartoval investice do marketingu a do nejprestižnějších odborných akcích.
     
    1982
V tomto roce vznikl přelomový barvící přípravek Born Futura 80. Vlasová barva s exkluzivním poměrem ředení 1: 2, byla v té době jako "Zlatý grál". Výsledkem byly jemné zdravé vlasy s velmi intenzivními a plynulými odstíny.
     
    1987
V Paderno Dugnano, sídle společnosti, byly zahájeny práce související s rozšířením společnosti a rozloha výrobny zanedlouho dosáhla cca 12.000 metrů². Bylo pořízeno nové modernější vybavení a také se zařídila nová laboratoř pro výzkum a kontrolu kvality výrobků
     
    1990
V návaznosti na vzestupných trendech a poptávce po vlasové kosmetice, jenž z nejvěští části ovlivňovala milánská móda, Framesi přichází s projektem Fashion Show. Show proto, že zde profesionálové mistrně demostrovali unikátnost a univerzálnost značky a použití. Tímto se u široké veřejnosti prohlubovalo podvědomí o značce Framesi a o celém konceptu. Značka se stávala oblíbená. Začala udávat vlasové trendy.
     
    1993 
Začíná se více rozvíjet spolupráce s vědeckými institucemi v USA a také s italskými univerzitami. Studie složení a výsledných vlastností, přínaší stále nové a nové formule, které podléhají velmi přísné kontrole kvality a testování.


1998
Vzrůstající trend a poptávka má za následek další rozvoj a rozšíření cílení na výsledné uživatele. Přichází tak s novým stylem Energy, který je zaměřen na mladé lidi s důrazen na glanc, eleganci a inovaci. Nový tvůrčí designový team Framesi se zaměřoval na širokou škálu mladší populace, která vyžadovala kreativitu a nové invence. Dávala mladým lidem možnost určit si vlastní styl a být stále zajímavým a "trendy" pro své okolí.

     
    2000
Framesi přišlo se svým novým projektem, ve kterém mělo za cíl zdokonalit kadeřnické salóny od A až do Z. Podporovalo jejich rozvoj, nabízelo komplexní a profesionální služby, poradenství, dodávalo salónům oblečení a vybavení. Jejich cílené a celoplošné kampaně zviditelňovaly partnerské salóny, dodávaly jim "punc" kvality a pomáhaly jim k úspěchu a profesionálním službám pro jejich klienty.



2002
Přichází další úspěšný projekt Life Partner klub, který má za následek dynamický růst poptávky po produktech a zastřešuje kompletní portfolio produktů určených pro osobitý životní styl.
     
    2003 
Uvedení první řady stylingových a modelačních produktů pro dokončovací práce jak v salónech, tak i pro domácí využití. Styling Framesi se rázem stává vysoce žádaným zbožím a otevírá tak brány k novým trendům plným cool účesů, ležérního stylu, dlouhotrvajícím účesům a nezvyklým kreacím.


2004 
Spoluprací s přední americkou laboratoří Research Laboratory v USA, se Framesi dostává do stádia, kdy je schopno "obhospodařit" všechny problematiky spojené s vlasy a problémy s nimi. Umožnuje všem klientům řešit specifické potřeby a to pro všechny typy vlasů. Usilovně pracuje na nových postupech regenerace a péče o vlasy
     
    2005
Tento rok se nese ve stylu oslav 60. letého výročí od založení značky Framesi, jenž za tu dobu oslovila zákazníky a kadeřníky z celého světa. Pořáda tak první velký mezinárodní kongres konaný v Míláně, jenž je přehlídkou dokonalosti a umění kadeřníků ze všech kontinentů. 


2007
Ve spolupráci s profesionálními technology z Milána se zrodí nejúspěšnější a nejoblíbenější řada Framesi Morphosis, určená k vlasové regeneraci a ošetření. Ve stejném roce přichází také další převratný produkt mezi vlasovými barvami - řada Framcolor a Eclectic, která neobsahuje přidaný amoniak a je tak šetrnější k vlasům.
     
    2008
Framesi je pozorný k potřebám každého jedince, a proto přichází s linií Framesi I.DENTITY a rozšiřuje tak portfólio dokončovacích a stylingových produktů, které využívá především mladá generace. Linie Framesi I.DENTITY dala základ a byla předchůdcem dnešní nejoblíbenější stylingové řady BY.
     
    2010
Framesi experimentuje v oblasti vlasových barev a přichází tak s revoluční řadou Framcolor Glamour, jenž jsou předem smíšené barvy. Vzniklo tak velké množství barevných odstínů a kombinací barev, že si mohl vybrat skutečně každý. Profesionálním kadeřníkům dala tato řada mnoho nových možností, které klienti velice oceňovali, především jejich dlouhotrvající barevnou stálost.
     
    2013 
Sortiment je rozšířen o řadu Color (Method, Optics), jenž zákazníkům přinášela dlouhotrvající zářivost barvy vlasů a zabezpečovala jim dokonalou odolnost. Ve Spojených státech se tento systém stal doslova "hitem". Následně si jej zamilovali také milióny spotřebitelů po celém světě.


2014
Spoluprácí s Politecnico Milano (týmem návrhářů a technologů) se začalo pracovat na neustálých inovacích řady Morphosis. Řada byla obnovena a vylepšena. Framesi následně přichází s prvním DD krémem na vlasy. Ve stejném roce Framesi získá výhradní distribuci kadeřnického nábytku a vybavení od prestižní japonské značky TAKARA Belmont.
     
    2015
FAST (rychle)“ je nový slogan stylingové linie produktů BY, která sdružuje a zastřešuje celý koncept stylingových a modelačních top produktů z řady I.DENTITY, která již tímto sjednocením zaniká. Využité know-how se však zachovává a nadále inovuje k dokonalosti a ochraně vlasů při tvarování účesů, tak aby bylo dosaženo nejlepšího efektu za nejkratší dobu a s dlouhotrvajícím výsledkem i v nepřízni počasí.

     
  2017 
Společnost Framesi představuje na český trh produkty z nové řady Morphosis Green, která je určena pro vyznavače čistě přírodní kosmetiky. Přichází také novinka Morphosis SUN, která vyniká svojí jedinečnou vůní a také přírodními látkami, pomáhajícími chránit vlasovou pokožku před nebezpečným slunečním zářezím. Mezi vlasovými barvami je představena unikátní řada Bold, která propojuje prvky elegance a extravagance. Na základě tohoto spojení vznikají nové trendy kolekce jaro-léto 2017, které jsou obzvláštní svojí barevnou rozmanitostí. V tomto roce se v Praze koná velkolepá mezinárodní kadeřnická show Framesi Kongres 2017.